Avui 07/08/2017,  un grup d’afiliats i afiliades de CNT han realitzat un piquet informatiu a les portes de l’Institut Municipal d’Informàtica de Barcelona (IMI)  a l’Avinguda Diagonal 220 de Barcelona on s’ha informat a les treballadores i a la gent que passava per l’IMI de les precàries condicions laborals de les treballadores i treballadors de la telefonia municipal.

Les treballadores són precaritzades per l’empresa Alalza Sistemas de Información S.A, subcontracta de Vodafone per la gestió de la telefonia de l’Ajuntament de Barcelona.

També s’han denunciat les discriminacions rebudes cap el delegat sindical de CNT a l’IMI per part de l’empresa per resultar-los incòmode als seus interessos per la seva actitut de denúncia.

Aquesta ha estat la primera visita, tornarem totes les vegades que calgui a l’IMI i on faci falta, doncs el conflicte s’ha extès a tota la CNT fins que hi hagi solucions per les treballadores.

El sindicat és la teva força!

Solidaritat i suport mutu!